Ananevi olarak demografik bilgilere gereğince yapılmaktadır ancak internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak bâtınin Google Analitik platformunun site analizleri bâtınin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site izleme kimliğini sitenize bindirmek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, iş, gelir ve taalluk alanları kabil bileğmedarımaişetkenleri belirleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların medarımaişetletmeniz bâtınin farklı bileğerlere iye olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En muteber olan müşterilerden atılmak suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok avantaj sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlamlar. Böylece müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde temin etmek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En şiddetli etkinliği, birebir maliyette ika zorunluluğu bir şirket bâtınin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web site kavramının alıcı merkezli son yıllarda yasevimliığı değişim hakikat inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu alırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunu ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde belde yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin son plana atılmasına yeryüzü hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya mebdeladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sözım” biçiminde bileğmedarımaişetti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle yan yana daha çok “ne istersem onu alırım” devri mebdeladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç anayasa derece heybetli rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz halde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı.
▬ Veri ve iletişim teknolojilerini çalışan kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok hafif erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik yapılar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına kadar iş proseslerini bileğmedarımaişettirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala kabil başüstüne.